Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(10)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(14)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Bedyńska Sylwia
(3)
Bidwell Sybilla
(2)
Burszta Wojciech J. (1957- )
(2)
Cypryańska Marzena
(2)
Januszkiewicz Michał
(2)
Kopijer Paweł (1970- )
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Batorski Dominik
(1)
Brockman John (1941- )
(1)
Burszta Wojciech J
(1)
Burszta Wojciech Józef
(1)
Butler Christopher C
(1)
Greszta Elżbieta
(1)
Jadacki Jacek Juliusz (1946- )
(1)
Jaskułowski Krzysztof
(1)
Jodko Aleksandra
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Książek Monika
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Miller William R
(1)
Neckar Jacek
(1)
Niedźwieńska Agnieszka
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowak Andrzej (1953- )
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Okuniewska Hanna
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Rollnick Stephen
(1)
Sekuła Elżbieta Anna
(1)
Sobczak Marzena
(1)
Strelau Jan (1931-2020)
(1)
Tavris Carol
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Studenci
(1)
Temat
Programy komputerowe
(3)
SPSS
(3)
Statystyka
(3)
Kultura
(2)
Kulturoznawstwo
(2)
Analiza wariancji
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Chorzy
(1)
Demokracja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dziecko
(1)
Estetyka
(1)
Filozofia
(1)
Futurologia
(1)
Grupy społeczne
(1)
Holocaust
(1)
Ideologia
(1)
Internet
(1)
Języki
(1)
Kadry
(1)
Kicz
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura
(1)
Metody statystyczne
(1)
Młodzież
(1)
Nauka
(1)
Neuropsychologia
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Postawy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Samopostrzeganie
(1)
Samopoznanie
(1)
Seksuologia
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Jak internet wpływa na relacje międzyludzkie? Czy wzmacnia kontakty interpersonalne, czy raczej prowadzi do ich osłabienia?Czy preferujemy kontakty za pomocą internetu, czy spotkania osobiste?Książka może służyć jako reference book, zawiera bowiem wiedzę na temat zjawisk społeczno-kulturowych, która się nie starzeje. Po taką pozycję sięga się jak po przewodnik intelektualny po procesach społecznego świata, których rosnący wpływ na współczesnego człowieka jest oczywisty. Książka ma walory podręcznika i powinna znaleźć się w kanonie lektur studenta dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, kulturoznawstwa i nauk społecznych.(...) Dużą zaletą zbioru jest jego różnorodność. Są w nim teksty teoretyczne i empiryczne. Czytelnik znajdzie w książce bogactwo problematyki z zakresu socjologii i psychologii internetu. (...)(prof. dr hab. Kazimierz Krzysztofek)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 56105 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50994 (1 egz.)
Kaucja: 34,64 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4580 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52769 (1 egz.)
Kaucja: 29,58 zł
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51276 (1 egz.)
Kaucja: 30,40 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Oto zbiór dwudziestu wybranych szkiców i esejów jednego z najwybitniejszych polskich antropologów kultury i kulturoznawców - Wojciecha J. Burszty, publikowanych na przestrzeni ostatnich dwóch dekad. Autor nadał mu nową konstrukcję porządkową, a więc zaprojektował także pewną ciągłość narracji. (.) Zasugerował także Czytelnikowi jeden z wariantów lektury tej nowej całości. Znana w antropologii metafora betwixt & between wskazuje na szczególną sytuację współczesnego badacza kultury, jako uczestnika kulturowego świata i zarazem jego interpretatora. (.) Autor wykazuje erudycyjny szacunek dla cudzej myśli, którą podsuwa Czytelnikowi i dyskretnie skierowuje ją na położone przez siebie tory myślowe. Czy to będzie temat klasyczny, tzw. temat stały w antropologii, czy to będzie refleksja o dzisiejszej rzeczywistości, otrzymujemy pewien spójny sposób myślenia o kulturze i świecie. Między mową magiczną a poligłosowością popkultury rozpięta jest refleksja o dylematach dzisiejszej antropologii. Antropologii myślącej, refleksyjnej, która ma nie tylko walor edukacyjny, ale może przede wszystkim kreacyjny - wszak nawet z szumów popkultury pozwala nam usłyszeć, wychwycić budującą się nową harmonię. (.)Z Przedmowy autorstwa dr Krzysztofa Piątkowskiego(.) Książka Świetnie napisana, zalecająca się Czytelnikowi oryginalnością pomysłów, dobrze skonceptualizowana (klarowność tematyczna rozdziałów) znajdzie uznanie nie tylko u najbardziej wymagającego odbiorcy akademickiego, ale również wśród szerszej grupy czytelników interesujących się potocznym brzmieniem słowa kultura. (.) Przynosi oryginalne pomysły badawcze, nowe interpretacje kultury współczesnej, konsekwentnie rozwija główne wątki teorii antropologicznej, klarownie wyznacza przedmiot antropologii kultury popularnej w Polsce. Znajdzie odbiorców wśród socjologów, politologów, literaturoznawców, folklorystów oraz - co oczywiste - antropologów i kulturoznawców.Prof. dr hab. Roch Sulima, Uniwersytet Warszawski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16560 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50894 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6113, 4638 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Na okł. podtyt.: wątpliwości, trudne tematy, dylematy w seksuologii i edukacji seksualnej.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-194. Indeks.
Kompendium zarządzania szkoleniami to pozycja adresowana przede wszystkim do praktyków odpowiedzialnych w organizacjach za realizację polityki szkoleniowej. Może stanowić użyteczne wsparcie w bieżącej pracy specjalistów lub menedżerów ds. szkoleń czy menedżerów personalnych, w których zakresie odpowiedzialności leży też zarządzanie szkoleniami. Jest także wartościową pozycją bibliograficzną dla studentów na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi lub pokrewnych. Jedną z ambicji tej publikacji jest wszechstronność użycia. Z jednej strony ma ona stanowić całościowe omówienie najważniejszych zagadnień z obszaru zarządzania szkoleniami tak, aby każdy czytelnik miał w jednym miejscu wszystko, co stanowi bazową wiedzę w jego profesji, z drugiej ma być praktycznym przewodnikiem po projektowaniu procesów szkoleniowych, bogatym w narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Jeszcze innym celem książki jest dostarczenie całościowej i bardzo użytecznej "instrukcji z narzędziami" dla tych praktyków, którzy stoją przed ważnymi zmianami lub problemami w swoich organizacjach. Zebrana tu wiedza i praktyka pozwoli zarówno na stworzenie od podstaw profesjonalnego systemu szkoleniowego spełniającego wymogi dzisiejszego rynku, jak również na kompleksowy audyt i usprawnianie tych systemów, które już funkcjonują, ale wciąż pełne są ułomności i błędów lub nie spełniają oczekiwań organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53761 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [377]-418.
Podręcznik dla studentów psychologii, lingwistyki stosowanej i różnych filologii.
Język jako przedmiot badań psychologicznych to nowoczesny podręcznik stanowiący kompendium wiedzy współczesnej z zakresu psycholingwistyki ogólnej i neurolingwistyki. Prezentuje osiągnięcia tych dwu dziedzin, ukazując bardziej szczegółowo ich dorobek z ostatniej dekady. Wobec funkcjonujących na rynku publikacji dotyczących języka i procesów społecznego komunikowania się niniejszy podręcznik ma tę przewagę, że ukazuje nie tylko stan wiedzy "na dziś", ale i proponuje ujęcie rozbudowane - podejście psycho- i neurolingwistyczne kreśli na tle podejścia filozoficznego do języka, lingwistycznego czy socjolingwistycznego zarazem stanowiąc najpełniejszą prezentację dorobku w tych dwu obszarach badania języka w psychologii.Zaproponowany przez redaktorki tomu - Idę Kurcz i Hannę Okuniewską - układ książki- od powstania i ewolucji języka,- przez modele kompetencji językowej i kompetencji komunikacyjnej, związki języka z poznaniem i kulturą, język mówiony i pismo, język migowy (PJM), dwujęzyczność oraz tzw. język globalny,- po mózgowe mechanizmy komunikacji językowej,zapewnia Czytelnikowi klarowną nić wywodu, pozwalając zgłębiać złożoność funkcjonowania językowego, jego mechanizmy oraz uwarunkowania.(...) to publikacja niezwykle ważna i potrzebna. Jest napisana przez najwybitniejszych polskich specjalistów, w znacznej części przez samą Redaktorkę, prof. Idę Kurcz, której prace mają dla psycholingwistyki, nie tylko polskiej, znaczenie podstawowe. (...) będzie miała ona wyjątkową wartość zarówno naukową, jak edukacyjną, obejmując doskonale usystematyzowane wszystkie ważne zagadnienia z zakresu psycholingwistyki ogólnej i neurolingwistyki. (...) Niezwykle istotne jest, że wszystkie rozdziały książki odwołują się do najnowszych światowych, bogatych, a mało w Polsce upowszechnianych, badań - dzięki temu książka odpowiada najwyższym światowym standardom jako nowoczesny podręcznik psycholingwistyki ogólnej i neurolingwistyki.Prof. dr hab. Jerzy BralczykNa taki podręcznik czekają studenci nie tylko psychologii, lingwistyki stosowanej, ale i różnych filologii. Z przyjemnością będę polecała ten podręcznik do moich wykładów z psycholingwistyki w Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.Prof. dr hab. Barbara Bokus
Część I. Psycholingwistyka ogólna * Rozdział 1. Podstawowe pojęcia psycholingwistyki. Jej powstanie i historia * Rozdział 2. Kompetencja językowa i kompetencja komunikacyjna: ich uwarunkowania biologiczne i społeczne. Model wiedzy językowej człowieka * Rozdział 3. Powstanie i ewolucja języka * Rozdział 4. Charakterystyka kompetencji językowej - wytwarzanie i percepcja mowy * Rozdział 5. Charakterystyka kompetencji językowej - reprezentacje umysowe * Rozdział 6. Charakterystyka kompetencji komunikacyjnej - teoria umysłu i pojęcia z nią związane * Rozdział 7. Charakterystyka kompetencji komunikacyjnej - teorie i badania nad efektywną komunikacją, dyskursem, tekstem i narracją * Rozdział 8. Związki języka z poznaniem i kulturą. Rola języka w społecznej koordynacji poznania * Rozdział 9. Język mówiony, pismo, Internet * Rozdział 10. Lingwistyczny opis struktury polskiego języka migowego * Rozdział 11. Propaganda, użycie języka jako instrumentu włądzy, wpływu i manipulacji społecznej * Rozdział 12. Dwujęzyczność. Właściwości dwujęzycznego umysłu i specyfika badań psychologicznych nad dwujęzycznością * Rozdział 13. Sytuacja różnych języków w świecie i problem języka globalnego * Część II. Neurolingwistyka * Rozdział 14. Mowa i język na podstawie dysfunkcji ośrodkowego układu nerwowego * Rozdział 15. Mózgowe mechanizmy komunikacji językowej z perspektywy metod neuroobrazowania * Rozdział 16. Nowe propozycje rozumienia funkcjonalnej neuroanatomii mowy i języka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52089 (1 egz.)
Kaucja: 37,41 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50941 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
na okładce: Jak pomóc pacjentom w zmianie złych i ryzykownych zachowań. Wskazówki dla lekarzy psychologów, terapeutów, dietetyków, edukatorów zdrowia.
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241- [254].
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam. Pozycja zainteresuje zarówno teoretyków (psychologów, specjalistów z zakresu marketingu i zarządzania, a nawet antropologów kulturowych), którzy prowadzą badania nad spostrzeganiem przez ludzi reklamy, jak i praktyków koncentrujących się raczej na kwestii skuteczności przekazu reklamowego. Praca Nowe trendy w reklamie obala co najmniej kilka mitów na temat istoty reklamy, badań nad reklamą i jej miejsca we współczesnym świecie. Mit pierwszy teoretycy badań nad reklamą i praktycy rynku reklamowego nie mają sobie nic sensownego do powiedzenia. Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria, jak mawiało wielu wybitnych filozofów nauki i książka jest dobrym przykładem potwierdzającym tę sentencję. (...) Rynek, na którym trzeba obecnie działać, nie jest bynajmniej rynkiem łatwym. Dlatego jednym z najbardziej sensownych rozwiązań poszukiwania przewagi konkurencyjnej jest rozsądne wdrażanie odkryć naukowych w praktyce. Mit drugi teoretycy reklamy tylko teoretyzują, a praktycy wygłaszają same banały. Także i ten mit w książce skutecznie udaje się obalić . W zamieszczonych tekstach (powiedzmy umownie teoretycznych) znajdujemy mnóstwo wskazówek praktycznych. np. rozdział autorstwa Dariusza Dolińskiego, który odpowiada na pytanie o przyczyny nieskuteczności dobrych reklam lub rozdział Adama Sagana, który oferuje gotowe niemal rozwiązania metodologiczne. Natomiast teksty z drugiej części (praktycznej) są nierzadko ciekawymi i intrygującymi esejami, których nie powstydziłoby się niejedno opracowanie teoretyczne, np. tekst Łukasza Mikody o metamorfozach przekazu reklamowego. Mit trzeci neuromarketing jest kamieniem filozoficznym rynku reklamowego. W książce pojawiają się dwa teksty bezpośrednio dotyczące neuromarketingu. Po pierwsze, są one następnym potwierdzeniem udanego mariażu teorii i praktyki. Po drugie, ukazują nie tylko zalety, ale także i wady czy niebezpieczeństwa stosowania metod neuroobrazownaia w testowaniu reklam. Mit czwarty o reklamach powiedziano już wszystko. O reklamie rzeczywiście powiedziano już bardzo dużo. Ale czy wszystko Czy rzeczywiście osiągnęliśmy już fukuyamowski koniec historii Z pewnością nie. W książce jest przynajmniej kilka fragmentów zaprzeczających zacytowanemu mitowi. ( Z recenzji wydawniczej) dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz, prof. SWPS Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi
Wprowadzenie * Część I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE * Rozdział 1 Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? * Rozdział 2 Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji * Rozdział 3 Podejście srodków-celów w badaniach reklamy * Rozdział 4 Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czasy reakcji i fale mózgowe * Rozdział 5 Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki * Rozdział 6 Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia * Rozdział 7 Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? * Część II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA * Rozdział 8 Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora * Rozdział 9 Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej * Rozdział 10 Reklama - metamorfozy przekazu * Rozdział 11 Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki * Rozdział 12 "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych * Rozdział 13 Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie * Literatura cytowana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 284-288. Indeks.
Dla studentów.
Statystyczny drogowskaz 1. Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego - to pierwszy z trzech tomów książki, która przybliża Czytelnikowi sposób działania programu IBM SPSS Statistics. W tym tomie zaprezentowano podstawowe operacje związane z obsługą IBM SPSS Statistics 20, przygotowania danych do analizy oraz proste testy różnic i związku. Statystyczny drogowskaz 1 stanowi punkt wyjścia do zrozumienia większości istniejących obecnie testów i technik statystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20536 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 245-246. Indeks.
Dla studentów.
Książka w niezwykle jasny sposób wprowadza Czytelnika w świat podstawowej wiedzy dotyczącej różnych schematów analiz wariancji:- pokazuje wykonanie każdej omawianej analizy w SPSS, w prostych krokach, przy użyciu praktycznych przykładów i wskazówek, łącznie z wykorzystaniem języka poleceń,- prezentuje wykorzystanie przykładów z realnych badań lub wyników wzorowanych na prawdziwych badaniach psychologicznych, w których zostały zastosowane różne omawiane formy analizy wariancji,- tłumaczy pojęcia z zakresu statystyki, które trudno znaleźć w tak czytelnej formie w innych podręcznikach (pojęcie sferyczności, zastosowanie konkretnych poprawek w przypadku niespełnienia warunków parametrycznych dla analizy wariancji lub w przypadku porównań wielokrotnych, zasady testowania konkretnych hipotez przy użyciu analiz kontrastów, interpretacja interakcji w przypadku złożonych planów eksperymentalnych).Statystyczny drogowskaz 2 pomoże poradzić sobie z nawet najtrudniejszymi zagadnieniami analizy różnic między grupami i między pomiarami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20537 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej